Řetěz přenáší sílu z převodníků na kazetu umístěnou na zadním náboji kola.

Řetěz je považován za spotřební materiál a je zbytečné ho „přejíždět“. Řetěz se postupně s najetými kilometry opotřebovává a prodlužuje. Když je příliš opotřebovaný, zuby na kazetě a převodnících se rychle obrušují, takže potom při výměně řetězu za nový je potřeba i nová kazeta a převodníky. Pro včasné zjištění, že řetěz je potřeba vyměnit je dobré ho kontrolovat speciální měrkou, která vám ukáže o kolik se řetěz prodloužil. Řetězy rozlišujeme podle počtu rychlostí, tedy kolik je pastorků na kazetě. Vyrábějí se také speciální řetězy pro elektrokola, které mají větší pevnost v tahu.

Řadit podle
Zobrazení
Cena
Výrobci
Produkt
Cena
450 Kč
372 Kč bez DPH
Skladem
209 Kč
173 Kč bez DPH
Skladem
329 Kč
272 Kč bez DPH
Skladem
1 549 Kč
1 280 Kč bez DPH
Skladem
54 Kč
45 Kč bez DPH
Skladem
48 Kč
40 Kč bez DPH
Skladem
75 Kč
62 Kč bez DPH
Skladem
129 Kč
107 Kč bez DPH
Skladem
149 Kč
123 Kč bez DPH
Skladem
149 Kč
123 Kč bez DPH
Skladem
Zobrazit další
zobrazeno 20 z 22

Pro výměnu řetězu také budete potřebovat nýtovačku nebo kleště na spojku.