Řetěz přenáší sílu z převodníků na kazetu umístěnou na zadním náboji kola.

Řetěz je považován za spotřební materiál a je zbytečné ho „přejíždět“. Řetěz se postupně s najetými kilometry opotřebovává a prodlužuje. Když je příliš opotřebovaný, zuby na kazetě a převodnících se rychle obrušují, takže potom při výměně řetězu za nový je potřeba i nová kazeta a převodníky. Pro včasné zjištění, že řetěz je potřeba vyměnit je dobré ho kontrolovat speciální měrkou, která vám ukáže o kolik se řetěz prodloužil. Řetězy rozlišujeme podle počtu rychlostí, tedy kolik je pastorků na kazetě. Vyrábějí se také speciální řetězy pro elektrokola, které mají větší pevnost v tahu.

Řadit podle
Zobrazení
Cena
Výrobci
Produkt
Cena
269 Kč
222 Kč bez DPH
Skladem
229 Kč
189 Kč bez DPH
Na dotaz
329 Kč
272 Kč bez DPH
Skladem
899 Kč
743 Kč bez DPH
Skladem
1 449 Kč
1 198 Kč bez DPH
Skladem
999 Kč
826 Kč bez DPH
Skladem
Zobrazit další
zobrazeno 40 z 113

Pro výměnu řetězu také budete potřebovat nýtovačku nebo kleště na spojku.